سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترین دانش آن است که سود بخشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----7546---
بازدید امروز: ----0-----
بازدید دیروز: ----0-----
طُرِه

 

نویسنده: طُرِه
دوشنبه 87/3/20 ساعت 10:47 صبح


اینیشتن :

دین من همان ایمان عاطفی و عمیق من نسـبـت بــه قـدرت عاقله ایست که در هرچه می نگرم سیمای او را مـی بـیـنـم ، این ایمان برای من معنی خدا را درست می کند.

جان ادلف بوهلر (شیمیدان ):

در طبیعت به هر سوی مینگرم نظام و مشیت نمایان است ... هر قانونی که بشر کشف می کنـد، او را یک قـدم بـه خـدا نزدیک تر می سازد، و خدا را بیشتر می شناسد، اما اینـهـا فقط وسیله تجلی او نیست ، زیرا وی خود را بـه وسـیـلـه پیامبران و کتب مقدسه نیز به بشر معـرفـی کـرده اسـت و این خیلی مهم تر است .

فرانک آلن (فیزیک دان ):

پروتئین ماده شیمیـائـی بـی جـانـی اسـت و چـون گـوهـر اسرارآمیز حیات ، به آن درآمیزد زنده می شود، فقط عـقـل بی پایان خداوند یعنی ذات خداوند است که می توانسته است بداند چنین مولکولی قابل پذیرفتن حیات است ، و توانسته است آنرا بیافریند.

جان کلولند (ریاضیدان و شیمیدان ):

چون ماده نمی تواند خود و قوانـیـن حـاکـم بـر خـود را بیافریند، آفرینش ناچار باید به وسیله عامل غـیـر مادی صورت گرفته باشد...بدون شک و تردید وجود ذات اعلای روحانی ، یعنی خدای آفریننده ، و مدبر جهان را می پذیریم و به او ایمان می آوریم .

پاتری پورتر (فیزیکدان و ریاضیدان ):

خلقت به هر نحو که انجام شده به دسـت خـالـق بـوده ، و وجود خدای متعال ، پایه اساسی هر فرضیه ایسـت ، و جـواب سئوالات که تابحال پاسخش به کسی داده نشده است ، یک کلمه است : و آن خدا است .

ادواردلوترکیل (جانور و حشره شناس ):

مطالعات علمی هر صاحب عقل سلیم را مجبور می کند که بـه یک علت اولیه قائل شود که ما آنرا خدا می نامیم .

والتراسکارلندبرک (فیزیولوژیست و بیوشیمیست ):

اصول اولیه علوم ذاتـا" بـه وجـود خـدا دلالـت دارنـد.

پول کلارنس (فیزیکدان ):

خداوند مبدا خلقت انسان و سایر کائنات می باشد و نظم و ترتیب جهان را رهبری می کند.

جرج هربرت بلونت (فیزیکدان ):

من نه تنها به خدا ایمان دارم بلکه به او اعـتـمـاد و توکل دارم .

المرو مورد (شیمیدان ):

من به عنوان یک شیمیدان به وجود خدائی حاضـر و نـاظـر ایمان دارم و به عقیده ء من یک حکمت عالیه لاهوتی تمـام دنیا و مافیها را آفریده و آن پروردگار است .

هانری پوانکاره :

دنیا مصنوع خداست زیرا که دارای نـظـام اسـت و مـوزون می باشد.

هرشل (دانشمند هیئت ):

هر قدر دایره علم وسیع تر می گردد. براهین دندان شـکـن و قوی تر، برای وجود خداوند ازلی و ابدی بدست می آید.

افلاطون :

پیدایش جهان اثر فیض بخش پروردگار است که بخـل و دریغ ندارد.

دکارت :

بـه حـکـم مــوجــود بــودن جــهــان ، خــدا هــســت .


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • به نظر شما خدا وجود داره؟
    توبه حافظ
    First

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •